::cck::336::/cck::
::introtext::

субота 14. октобар
у 20 часова
Народно позориште Сомбор
 
Миливоје Млађеновић
МАЕСТРО
 
Режија: Милан Нешковић
Премијера: петак, 10.03.2017.
 
Улоге:
КОЊОВИЋ – Саша Торлаковић
ГЛУМАЦ – Ивана В. Јовановић
ЕМА – Биљана Кескеновић
ПОШТАР МАКСИМИЛИЈАН – Марко Марковић
НАЈБОЉИ ПРИЈАТЕЉ – Срђан Алексић
ЋИРА ФАЛЦИОНЕ – Богомир Ђорђевић
КРИТИЧАРКА – Вања Ненадић
БУМБАР – Григорије Јакшић
 
Реч редитеља
„Иако се ова представа бави ликом и делом, локално али и глобално значајног, сликара Милана Коњовића, настојао сам да она буде тачнија и доследнија у емоцији и уметничком изразу, него да слепо прати фактографију. Од позоришне сцене смо направили простор сећања у коме се време и догађаји сажимају у низ сновиђенских сцена које прате логику унутрашње борбе главног јунака. У њима се уметник суочава са сопственим егом, одлукама које је донео, и односом спрам најближих људи у својој околини. На тај начин, не причамо само причу о Милану Коњовићу, већ универзалну причу која анализира однос  уметника и времена у коме живи. 
Ипак, најважнија и носећа тема ове представе је однос уметника спрам смрти. Да ли је уметност већа од живота или је живот најнеухватљивије и најзначајније уметничко дело од свих? И ко га на крају потписује – смрт или уметник?“
Милан Нешковић

::/introtext::
::fulltext::::/fulltext::

::cck::336::/cck::
::introtext::

субота 14. октобар
у 20 часова
Народно позориште Сомбор
 
Миливоје Млађеновић
МАЕСТРО
 
Режија: Милан Нешковић
Премијера: петак, 10.03.2017.
 
Улоге:
КОЊОВИЋ – Саша Торлаковић
ГЛУМАЦ – Ивана В. Јовановић
ЕМА – Биљана Кескеновић
ПОШТАР МАКСИМИЛИЈАН – Марко Марковић
НАЈБОЉИ ПРИЈАТЕЉ – Срђан Алексић
ЋИРА ФАЛЦИОНЕ – Богомир Ђорђевић
КРИТИЧАРКА – Вања Ненадић
БУМБАР – Григорије Јакшић
 
Реч редитеља
„Иако се ова представа бави ликом и делом, локално али и глобално значајног, сликара Милана Коњовића, настојао сам да она буде тачнија и доследнија у емоцији и уметничком изразу, него да слепо прати фактографију. Од позоришне сцене смо направили простор сећања у коме се време и догађаји сажимају у низ сновиђенских сцена које прате логику унутрашње борбе главног јунака. У њима се уметник суочава са сопственим егом, одлукама које је донео, и односом спрам најближих људи у својој околини. На тај начин, не причамо само причу о Милану Коњовићу, већ универзалну причу која анализира однос  уметника и времена у коме живи. 
Ипак, најважнија и носећа тема ове представе је однос уметника спрам смрти. Да ли је уметност већа од живота или је живот најнеухватљивије и најзначајније уметничко дело од свих? И ко га на крају потписује – смрт или уметник?“
Милан Нешковић

::/introtext::
::fulltext::::/fulltext:: ::cck::336::/cck::

Ostavite komentar